18 september 2006

Parast esimest nadalat

Minu India telefoni nubmer on (+91)9828694890
SMS-ige või helistage. Ajavahe on meil 2-3 tundi. Ei mina pole aru saanud palju täpselt. Vahel tundub, et ajavahe on 2 tundi ja 20 minutit aga see on ju ebareaalne!!! Ja samas nii indiapärane.

Ausaltöeldes ei ole võimalik teile siinset elu edasi anda. Sellepärast et puudub igasugune pidepunkt, millega siinset ja Eesti elu võrrelda. Euroopas ei ole selliseid asju nagu siin ja seega on igasuguste olukordade kirjeldamine väga keeruline ülesanne. Absoluutselt kõik olukorrad on täiesti teistsugused.

Ja kui me ei saanud aru, et mida Krõõt rääkis et kõik teda vaatavad, siis te ei saagi sellest aru saada enne kui te ei ole ise üksinda valgena mustade linnaosas käinud. Alles siin sain aru, mida ta rääkis. Tunne on nagu oleks alasti. Kõik vaatavad. Kõik! Isegi koerad ja lehmad ja ahvid ja kaamlid ja elevandid ja värvilised linnukesed. Meie oleme siin loomaaia eksponaadid ja nemad vaatavad meid. Meie maja on suhteliselt pärapõrgus. Täiesti geto! Peale meie ei ole ühtegi valget. Ja ma läksin esimesel nädalal üksi välja. Kohutav!!!! Tagasi tulin mööda kõrvaltänavaid...

Muuseas, nädalaga harjusin ära. Ma julgen juba poes käia. Kauplen. Kui ei taha, siis ei osta. Ei lase endale jama pähe määrida.

Ja esimene töönädal oli ka lahe. Mulle pidi järgi tuldama. Ootasin siis, millal auto ukse ette sõidab. Ei tulnud autot. Poiss mootorattaga tuli!!! Ja põhimõtteliselt ma sõidangi iga päev mootorattaga tööle ja tagasi. Ashish elab samas linnaoas - Bharkat Nagaril. Te ei kujuta ette kuidas mulle motikaga sõita meeldib!!! Ja Indias, Jaipuri teedel on see võrdlemisi hull ettevõtmine. Teel tuleb mööduda jalgratastest, teistest mootoratastest, lehmadest (kes täiesti sihituna keset teid longivad ja neid on palju), riksadest ja muudestn eriotstarbelistest ja eriilmelistest sõidukitest. Ja nad sõidavak kõik valel pool teed!!! Siin on liiklus teistpidi. Ma panen iga kord silmad kinni kui mööda sõidame. Ma siis panen tavaliselt oma mp3 mängitaja käima ja kõik ümberringi on kui lõputu muusikavideo ainult et 3D ja koos lõhnadega (loe lehaga). Siinkohal tevrvitused Indrekule ja DJ Triinule.

Kusjuures turvanõuded on kasinad. Kiivreid läheb vaja vaid suurematel teedel. Juhilube ei küsita. Te vist juba aimate, mida ma osta tahan - vana roller maksab 1000 eegu ringis. Ma veel mõtlen selle peale...


õäöü