27 september 2006

Mul on väga tore töökoht! Ma töötan ühes ruumis 30 india mehega. Kõik disainerid. Kogu firma peale on kokku 100 inimese ringis, neist 4 naised (mina kaasa arvatud). Niisiis olen võrdlemisi popp tüdruk. Nad ikka toovad mulle india maiustusi ja ilgelt tahavad rääkida. Probleem on ainult selles, et neist 2 tönkavad vaid inglist. Uleäänutega on ikka kehakeel. Tüüpiline olukord on selline, et kutsuvad mind midagi vaatama ja siis ma ütlen midagi inglise-hindi- ja kehakeele segukeeles. Seepeale kukuvad vanamehed kätega vehkima ja 30 pealine meeskond arutab kas mu arvamus on õige või vale. Ja pagan, ma ei saa mitte halligi aru, mida nad must räägivad! Niisiis õpin hindi keelt. Vanameeste soosingu saatel....

Muuseas üldse ei saa aru, kui vanad inimesed on. Paistavad ikka hulka vanemad välja. Võibolla on nad alles poisikesed.